دانلود آهنگ جدید بهزاد پکس به نام عصبیم ۲ با دو کیفیت و همراه با متن آهنگ
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



موضوعات
لینک دوستان
نویسندگان
نظر سنجی

نظر شما درباره وبلاگ؟

چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دانلود جدیدترین آهنگ ها و فیلم های روز و آدرس shopmusic.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 178
:: کل نظرات : 1

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 3
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 3
:: بازدید ماه : 23
:: بازدید سال : 504
:: بازدید کلی : 1687
دانلود آهنگ جدید بهزاد پکس به نام عصبیم ۲ با دو کیفیت و همراه با متن آهنگ

دانلود آهنگ جدید بهزاد پکس به نام عصبیم ۲ با دو کیفیت و همراه با متن آهنگ

 

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Behzad Pax – Asabiam 2

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Behzad Pax – Asabiam 2

—————————–

متن آهنگ بهزاد پکس به نام عصبیم ۲

تا حالا شده تو زندگیت دلت واسه خودت تنگ بشه هوم؟
من خیلی وقته دلتنگ خودمم میدونی که
تو چشمات به دره من سردتر شدم
تو خوب بودی ولی من بدتر شدم
تو حساس میشدی حتی رو لباس تنم
دیگه اسمس نمیدی بگی برگرد گلم
نگاه کن خستم دیگه مثل اون روزا نیست
بهت فکر نمیکنم نه حس اون روزا نیست
ببین هنوز اون اخلاق بچگیمو دارم
اما یخ زده دلم انگار عشق اون روزا نیست
نه عکسامو ببین نه صدامو گوش کن
هرچی بین ما گذشت توهم برو فراموش کن
اون آدمی که دیدی من نیستم دیگه
میره جواب مثل تو رو با نیشخند میده

تو میدونی باختی یه دیوونه ساختی
تو بدونی کاشکی که از این عصبی یه دیوونه ساختی
یه خاطره کاشکی تو دلی که باختی
ما باهم ساختیم اون روزارو باختیم
توهم منو شناختی که حالا دیگه یه آدم عصبیم

من شیر پیرم که بد زخمی ام
درگیر پی بدبختی ام
دیگه از صبح تا شب پ چکت نمیکنم
دیگه حرفارو تو دلت نمیمونه
همرو زدی تو که میگفتی ولت نمیکنم
بیخیال باش خوب چون دیگه پیت نمیمونم
حرصاتو دادی قورصامم خوردم
چی بگم بهت دیگه نمیدونم بخند بلند بلند
بیخیال شو بخند گلم توام خالی تر میشی
خوب بودی میخوای عالی تر بشی
هرجا رد بشی اسمم اونجا هست
دیگه نمیتونی واسه ما شر بشی
بگو تا خسته شی خستگیامو زیر زمین در کرد
تنهام ولی نمیگم برگرد

تو میدونی باختی یه دیوونه ساختی
تو بدونی کاشکی که از این عصبی یه دیوونه ساختی
یه خاطره کاشکی تو دلی که باختی
ما باهم ساختیم اون روزارو باختیم
توهم منو شناختی که حالا دیگه یه آدم عصبیم

همه چی خوبه هه…
دلت واسه دیوونه بازیام تنگ شده نه؟
اما من دلم واسه تو تنگ نشده…..


تعداد بازدید از این مطلب: 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : محمد رضا صادقی
تاریخ : شنبه 17 مرداد 1394
نظرات
مطالب مرتبط با این پست

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








درباره ما
instagram id:king_reza73
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید